Obecnie, gdy telefony komórkowe stały się codziennością a wielu z nas posiada ich po kilka sztuk, przedsiębiorcy nie zdają sobie sprawy, że istnieją osoby, które nie mogą (albo nie chcą lecz to osobna kwestia) używać telefonów komórkowych. Mowa o osobach głuchych i niedosłyszących, których liczbę szacuje się odpowiednio na 900 tysięcy osób niedosłyszących w Polsce i 50 tysiące osób głuchych w Polsce.

Obecnie w Polsce nie można załatwić wielu spraw nie posiadając telefonów komórkowych. Wiele spraw wymaga podania numeru telefonu. Obecnie nie da się nawet nadać paczki kurierskiej nie podając numeru odbiorcy. Ale to nie wszystko, nie da się odebrać paczki kurierskiej bo kurier najczęściej najpierw dzwoni a dopiero później przyjeżdża pod podany adres. Ale sprawa nie dotyczy tylko kurierów, to skrajność, sytuacja taka jest obecna w każdej branży.

W KPPR Consulting podejmujemy się prostowania tej sytuacji, w której świadczenie usług możliwe jest tylko z podaniem numeru telefonu komórkowego. Do czasu aż w Polsce nie będzie prawnego obowiązku posiadania telefonu nie ma miejsca na takie praktyki przedsiębiorców. Jeśli więc ktokolwiek spotka się z sytuacją, w której świadczenie usług jest możliwe tylko po podaniu telefonu komórkowego, prosimy o kontakt.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

IpTX

Please type the text above: