Jeśli potrzebujesz dla swojej spółki zagranicznej lub spółki, którą zarządzasz rachunku bankowego w polskim banku to możemy Ci w tym pomóc. Procedury nie są skomplikowane, lecz wymagają dostarczenia do banku szeregu dokumentów, w których przygotowaniu pomożemy.

Jakie dokumenty do banku?

Pierwszym dokumentem jaki będzie potrzebował bank to certificate of formation bądź też certificate of incorporation (bądź inne, w zależności od kraju rejestracji spółki). Do tego konieczne jest potwierdzenie dokumentów poprzez apostille.

Drugim dokumentem jest certificate of incumbency. Jest to dokument mówiący, kto może reprezentować spółkę. Bank musi wiedzieć, kto w danej chwili może w imieniu spółki podpisać umowę. Dokument ten również należy opatrzyć apostille.

Wszystkie dokumenty należy przetłumaczyć przez tłumacza przysięgłego na język polski.

Ile kosztuje taka usługa?

Usługa pomocy w otwarciu rachunku bankowego w Polsce dla spółki zagranicznej to koszt 150,00 złotych netto. Do tego należy doliczyć koszty tłumaczeń przysięgłych dokumentów (tłumaczeń można dokonać samodzielnie lub skorzystać z naszego tłumacza). Jeśli brakuje jakiegoś dokumentu (certificate of formation, certificate of incumbency) bądź też nie ma wyrobionych do dokumentów apostille to także dojdzie koszt tych dokumentów i potwierdzeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

KVYWN

Please type the text above: