Odpowiadając na coraz częstsze zapytania od naszych klientów, którzy pragną podnosić poziom jakości swoich usług postanowiliśmy wprowadzić nową usługę – tajemniczy klient. Każdy przedsiębiorca, który chce podnosić jakość swoich usług i jakość obsługi klienta, musi mieć pewne informacje z zewnątrz, feedback. Potrzebuje informacji z punktu widzenia klienta. W wielu przypadkach ankiety wśród klientów nie są wystarczającym miernikiem. Często klient nie udziela wyczerpujących odpowiedzi na pytania. Nie można też od niego oczekiwać wielostronicowych analiz, gdyż maksymalnie można mu zadać kilka pytań zamkniętych. Chcąc wiedzieć więcej o jakości obsługi, stosowanych w firmie procedur czy też poznać opinię zewnętrzną, warto skorzystać z usług tajemniczego klienta.

Kim jest tajemniczy klient?

Tajemniczy klient to osoba z zewnątrz przedsiębiorstwa, z którą pracownicy nie mieli wcześniej kontaktu, który z ulicy trafia do przedsiębiorstwa, kupuje dany towar lub usługę a następnie ocenia jakość pracy i obsługi klienta. Dodatkowo wprowadzić można sytuację trudne, podmienić towar na wadliwy i zbadać procesy reklamacyjne, wprowadzić element nieumyślnego wprowadzenia w błąd klienta i prostowania sytuacji, można wprowadzić elementy sporu, presję czasu i wiele innych bodźców z którymi od czasu do czasu mają styczność pracownicy przedsiębiorstwa. Po przeprowadzeniu badania klient otrzymuje pełen raport z przebiegu analizy na podstawie którego to raportu może doskonalić procedury, szkolić ludzi czy też zmieniać warunki sprzedaży towarów i usług.

Usługę Tajemniczego Klienta świadczymy na terenie całego kraju. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Hq1B

Please type the text above: