Wielu małych przedsiębiorców nie stać na stworzenie we własnej firmie działu marketingu i PR, któremu mogliby powierzyć prowadzenie strony Facebook i Twitter. Ale zdają sobie sprawę, że w dniu dzisiejszym to nie Google a Social Media są kluczem do sukcesu.

W polskim internecie wiele się zmieniło. Duża ilość przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy, że w ostatnich dwóch latach całkowicie zmienił się profil polskiego internauty. Kiedyś polski internauta to był człowiek siedzący na komputerze stacjonarnym lub laptopie, który szukał informacji najczęściej w Google. Dziś 56% ruchu w internecie to ruch mobilny (z telefonów komórkowych). Pozostałe 44% to komputery PC i tablety. Dziś już nie króluje Google tylko Social Media. Głównie Facebook w kontaktach z klientami i Twitter w kontaktach z mediami i profesjonalistami. Trzeba mieć to na uwadze i zacząć inne podejście do rynku.

Duże firmy doskonale zdają sobie z tego sprawę. Już od dawna mają działy marketingu w których wyodrębnili osoby do zarządzania Social Media. Małe firmy, głównie ze względów finansowych, nie mają możliwości samodzielnie im dorównać w tych działaniach.

Dlatego też na pomoc przychodzi PR Consulting z nową usługą – zarządzanie Social Media. Usługa jest bardzo prosta. We współpracy z wyznaczoną osobą, zarządza się kontami Facebook i Twitter. Publikuje się ciekawe informacje z branży i z wewnątrz firmy. Kontaktuje się z klientami, odpowiada na pytania, prowadzi rozmowy na grupach, odpowiada się w PRowski sposób na niepochlebne opinie. A wszystko za kilkadziesiąt złotych miesięcznie.

Jeśli zainteresowała Cię niniejsza propozycja, prosimy o kontakt.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

fk29L

Please type the text above: